محل تبلیغات شما
به عنوان یک مشاور باید به خاطر داشته باشید که برای جذب مشتری جدید - که به مواردی بیش از یک آرم نیاز ندارد - نام تجاری خود را وارد کنید. به گفته ست گودین ، ​​یک مارک "مجموعه ای از انتظارات ، خاطرات ، داستان ها و روابط است که با هم جمع می شوند ، تصمیم مصرف کننده برای انتخاب یک محصول یا خدمات به جای کالای دیگر است. اگر مصرف کننده (اعم از کسب و کار ، خریدار ، رای دهنده یا اهدا کننده) حق بیمه پرداخت نکند ، اقدام به انتخاب یا انتشار خبر نکند ، هیچ ارزش تجاری برای آن مصرف کننده وجود ندارد. "
در مورد توسعه نام تجاری خود ، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید به آنها پاسخ دهید:

می خواهید چه اهدافی را انجام دهید؟
چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟
ارزشهای شما چیست؟
چگونه می خواهید درک شوید؟
می خواهید برای چه چیزی بایستید؟
هنگامی که مشخص کرد مارک تجاری شما در چه زمینه ای قرار دارد ، باید بفهمید چه چیزی شما را از سایر مشاوران در مکان متمایز می کند. به عبارت دیگر ، چه ارزشی برای بازار خواهید داشت؟ اگر شما به عنوان یک مشاور فناوری اطلاعات یک معلم عالی هستید ، ممکن است بخواهید هنگام مراجعه به مشتریان بالقوه از این مهارت به عنوان نقطه فروش استفاده کنید زیرا می توانید به طور م effectivelyثر به کارمندان آنها نحوه کار با نرم افزار جدید را بیاموزید.

هنگامی که مشخص کرد چه چیزی نام تجاری شما را منحصر به فرد می کند ، باید مطمئن شوید که از طریق موارد زیر منعکس شده است:

طراحی وب سایت شما.
سبک نوشتاری شما
نحوه ارتباط شما با مشتری
نمونه کارهای آنلاین در LinkedIn ، Twitter.
مشارکت با سازمانهای مربوطه.
همچنین از سازگاری برند خود اطمینان حاصل کنید. این بدان معنی است که در وب سایت ، کانال های رسانه های اجتماعی ، کارت های بازرگانی و فاکتورها از همان آرم یا الگوی رنگ استفاده می کنید. سازگاری همچنین به معنای ارائه محتوای با کیفیت بالا به صورت مکرر است.

سرانجام ، دریغ نکنید که گاه به گاه به برند خود تعمیرات اساسی انجام دهید. این به معنای به روزرسانی آرم شما است اگر با نام تجاری شما مطابقت نداشته باشد و با تغییرات صنعت خود در جریان باشید.

بند انگشتی

بازاریابی و ارتقا
وقتی نوبت به بازاریابی و تبلیغ خود به عنوان مشاور می رسد ، وماً در رومه های محلی تبلیغ نمی کنید. در عوض ، شما به دنبال روش هایی هستید که ثابت کنید شما یک مقام برجسته در صنعت خود هستید. و ، می توانید با ایجاد محتوایی که برای مشتریان بالقوه شما ارزشمند است ، به آن برسید.

محتوا می تواند به اشکال مختلف موجود باشد. این می تواند از طریق پست روزانه وبلاگ ، انتشار کتاب ، ایجاد یک اینفوگرافیک یا میزبانی یک وبینار یا پادکست باشد. ایده این است که شما باید محتوایی ایجاد کنید که نه تنها ثابت کند شما در صنعت خود یک رهبر فکری هستید ، بلکه قرار است به اشتراک گذاشته شود. این نام تجاری شما را می سازد و مشتریان را متوجه می کند که شما متوجه شما می شوند.

ایجاد محتوا فقط آغاز کار است. شما برای حضور و تعامل با مخاطبان خود باید حضوری پررنگ و آنلاین داشته باشید. این کار با یک وب سایت شروع می شود که شامل شرح خدمات ، تجربه قبلی شما ، توصیفات مشتریان و اطلاعات تماس است. شما می توانید فقط با پرداخت 2.99 دلار نام دامنه را از GoDaddy خریداری کنید.

در بالای وب سایت شما ، حضور آنلاین شما باید شامل یک وبلاگ برای انتشار محتوا نیز باشد. WordPress ، SquareSpace و Blogger چند توصیه هستند. فراموش نکنید که نمونه کارهایی را نیز نشان دهید که کارهای قبلی شما را نشان می دهد. اگر در زمینه خلاقیت نیستید ، می توانید در مورد موفقیت گذشته خود مطالعات موردی ارائه دهید. همچنین باید با ایجاد نمایه در Facebook ، Twitter یا LinkedIn در شبکه های اجتماعی باشید. به شما این امکان را می دهد تا مطالب یا افکار خود را به اشتراک بگذارید ، تبادل نظر کنید یا با سایر تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنید.

سایر روش های اثبات شده بازاریابی و ارتقا خدمات مشاوره ای شما عبارتند از:

لیست های ایمیل ایجاد کنید. یک لیست گسترده ایمیل ایجاد کنید تا بتوانید محتوای خود را به اشتراک بگذارید و مشترکین را با خبرنامه به روز نگه دارید. با شرکت در یکی از وبینارهای خود می توانید ایمیل بخواهید.
در رویدادها صحبت کنید. با سخنرانی در یک رویداد صنعتی ، دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
به انجمن ها بپیوندید. بسته به رشته خود ، ممکن است بخواهید به انجمنی بپیوندید که می توانید در آن شبکه ، اشتراک مطالب / ایده ها یا کسب گواهینامه ها شوید.
شبکه. در رویدادهای صنعت مانند کنفرانس ها یا ساعات کوکتل شرکت کنید ، جایی که می توانید با مشتریان بالقوه در هم آمیخته و اطلاعات تماس را رد و بدل کنید.
ایمیل / تماس سرد با مشتریانی که به شما علاقه مند هستند و می توانند از خدمات شما استفاده کنند ایمیل یا تماس بگیرید. اسکریپت یا متنی را برنامه ریزی کرده و خلاق باشید. بازی آخر این است که شما و مشتری جلسه داشته باشید.




تعمیر کولر گازی دوو

متن زیبا برای معرفی خود در مصاحبه

عوامل موثر بر هزینه سرویس آبگرمکن تهران

، ,یک ,ایجاد ,های ,تجاری ,توانید ,می توانید ,خود را ,نام تجاری ,شما را ,به اشتراک

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

زیگورات Roberta's info عکس و شعر گروه مهندسی آب برتربین شکار و طبیعت ایران بای بای Nelson's page مقاله ای دانشگاه های برتر ایران نیوز