محل تبلیغات شما
صاحبان بهترین مشاور امور داخلی شرکت مشاغل کوچک اغلب افرادی هستند که خودشان انجام می دهند و ترجیح می دهند در همه جنبه های کاری خود شرکت کنند ، از انتخاب نوع دستگاه قهوه برای اتاق شکست تا انجام اظهارنامه مالیاتی شرکت. تفویض وظایف به کارمندان یا مشاوران خارجی برای بسیاری از صاحبان مشاغل دشوار است. با این حال ، اگر صاحب مشاغل کوچکی هستید و زمان زیادی را صرف فعالیت های غیرنظامی تجاری می کنید ، می توانید از خدمات مشاوره ای کمک بگیرید.

محدودیت های مالی معمولاً دارندگان استارتاپ ها را مم می دانند که در ماههای اول یا سالهای فعالیت ، جیب همه معاملات باشند. با بالغ شدن مشاغل و افزایش سود ، نیازهای بسیاری وجود دارد که توسط متخصصان این رشته بهتر تأمین می شوند. پیچیدگی های روزافزون فناوری اطلاعات ، کد مالیات ، و مقررات و سایر جنبه های حقوقی پیرامون یک تجارت می تواند بسیار دشوار باشد.

ارجاع دهان به دهان یک روش معمول برای یافتن کمک مشاوره ای خوب است ، پس از تعیین نیاز به آن. اگر در یک منطقه خاص تازه وارد هستید ، گروه های تجاری محلی یا اتاق های بازرگانی ممکن است کمک های ارجاعی ارائه دهند.

پس از مصاحبه و انتخاب مشاور ، قراردادی تنظیم کنید که به زمینه های زیر بپردازد:

نرخ
شرایط (محدوده زمانی ، شرح خدمات ارائه شده و غیره)
شرایط فسخ قرارداد
بیانیه وضعیت پیمانکار مستقل
بندهای محرمانه بودن
بندهای عدم افشا
اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و جریان وجوه محدود است اما به یک مشاور نیاز دارید ، مبادله خدمات خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر شما یک رستوران اداره می کنید ، ممکن است توافق کنید که در ازای خدمات یک مشاور به صورت رایگان یا با نرخ کاهش یافته پذیرایی کنید.

پنج حوزه اصلی وجود دارد که مشاوران بیشترین ارزش را برای آنها فراهم می کنند.

حسابداری و دفترداری
تاجر کار با مشاور در دفتر کار
توماس بارویک / گتی ایماژ
حسابداری و دفترداری از رایج ترین فعالیت های مشاوره ای مورد نیاز مشاغل کوچک است. هنگام تصمیم گیری در مورد انعقاد قرارداد یا عدم انجام برخی از وظایف حسابداری یا حسابداری خود ، از این س askال کنید:

وقت من چه ارزشی دارد؟
آیا می توانم به اندازه یک حرفه ای در این زمینه کار خوبی انجام دهم؟
برای یک شرکت انفرادی یا مرحله راه اندازی یک کسب و کار کوچک ، اگر تمایل و استعداد دارید ، ممکن است وقت داشته باشید که حسابداری و برخی کارهای حسابداری را انجام دهید.

با این حال ، با رشد کسب و کار شما ، ممکن است منطقی تر باشد که برخی از این وظایف را برای متخصصان انجام دهید. علاوه بر این ، بسیاری از صاحبان مشاغل حسابداری / حسابداری را کاری خسته کننده می دانند ، به خصوص اگر تجارت دارای معاملات بالایی باشد.

در کمتر از چند ساعت در ماه ، یک دفتردار خوب می تواند بیشتر سوابق شما را انجام دهد ، از جمله ارائه فاکتورها ، پرداخت قبوض ، انجام حقوق و دستمزد و تنظیم پیش از این برای حساب های شرکت برای فصل مالیات.

یک حسابدار خوب می تواند کارهای دیگری از شما را در جریان تغییرات مالیاتی و انجام مالیات انجام دهد. او می تواند:

در پیچ و خم قوانین مالیاتی پیمایش کنید و توصیه های مالی لازم برای مدیریت و رشد تجارت خود را ارائه دهید.
در مورد چگونگی کاهش مالیات ، توصیه هایی را ارائه دهید ، مانند اینکه در آن ادغام کنید یا نه یا باید فضای تجاری را اجاره کنید یا خریداری کنید.
در مورد راه های کاهش هزینه های کسب و کار مشاوره ارائه دهید.
استخدام یک حسابدار فقط برای چند ساعت در سال ممکن است کاملاً ارزش وقت شما را داشته باشد.

خدمات فناوری اطلاعات (IT)
فناوری اطلاعات یکی از زمینه هایی است که به سرعت در حال تغییر در تجارت است زیرا فناوری جدید به طور منظم بر دستگاهها یا سیستم های نرم افزاری تأثیر می گذارد از جمله:

کامپیوترهای رومیزی
دستگاه های تلفن همراه (لپ تاپ ، تلفن همراه ، تبلت و غیره)
خدمات رایانش ابری
سیستم های نقطه فروش (POS)
وب سایت های تجاری و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی
پردازش کلمه ، صفحه گسترده و غیره
نرم افزار حسابداری
نرم افزار مالیاتی
سیستم های طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)
مگر اینکه تجارت شما در زمینه فناوری اطلاعات باشد یا در غیر این صورت در نگهداری دستگاه های سخت افزاری و حل مسائل نرم افزاری تبحر نداشته باشید ، یک مشاور فناوری اطلاعات توصیه می شود.

علاوه بر تعمیر سخت افزار و سیستم عامل ، یک مشاور فناوری اطلاعات می تواند سایر وظایف را انجام دهد ، از جمله:

اطمینان از پشتیبان گیری از داده های ارزشمند تجاری در مواقع اضطراری.
راه اندازی سرویس های رایانش ابری ؛
نصب سیستم های نرم افزاری
ارائه آموزش در مورد سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری ؛
مشاوره در مورد به روزرسانی فناوری و روشهای استفاده از فناوری برای ساده سازی تجارت و بهبود بهره وری.
منابع انسانی
پرداختن به مسائل مربوط به پرسنل غالباً دشوار و وقت گیر است و بسیاری از مشاغل کوچک نمی توانند هزینه یک فرد یا بخش اختصاصی منابع انسانی (HR) را بپردازند.

با این حال ، مشاغل دارای استراتژی های منابع انسانی م typicallyثر معمولاً از محیط کار بهتر و روحیه بالاتری برخوردار هستند که این امر باعث افزایش ماندگاری کارمندان و کاهش هزینه های گردش مالی می شود. در نتیجه ، بیشتر و بیشتر مشاغل کوچک در حال استخدام عملکردهای منابع انسانی خود هستند.

مشاوران حرفه ای منابع انسانی در تمام زمینه های روابط کارکنان آموزش دیده و آگاه هستند و می توانند:

استخدام کارمندان جدید یا کارگران قراردادی ، از جمله تبلیغات ، مصاحبه ، بررسی سوابق / مرجع و غیره را مدیریت کنید.
رسیدگی به مسائل انضباطی و خاتمه دادن
جهت گیری کارمندان را مدیریت کرده و آموزش مناسب را سازماندهی کنید.
امنیت و امنیت کارکنان را مدیریت کنید.
ارائه مشاوره به کارمندان ؛
با اطمینان از رسیدگی صحیح به شکایات یا اختلافات کارکنان ، مسئولیت حقوقی خود را محدود کنید.
شما را در جریان و مطابق با مقررات ایالتی / استانی و فدرال در مورد کارمندان ، مانند قوانین دستمزد ، ساعت کار ، زمان تعطیلات ، مرخصی ، غرامت کارگران ، مزایای اجباری و گزارش قرار دهید.
مزایای اختیاری مانند بیمه سلامت ، دندانپزشکی ، بینایی و از کارافتادگی را برای کارمندان و خانواده های آنها ترتیب دهید / تهیه کنید. شرکت های منابع انسانی اغلب می توانند از روابط خود با ارائه دهندگان مزایا برای ارائه بسته های مقرون به صرفه مزایای کارمندان استفاده کنند.


بازار یابی
موفقیت برای جذب و حفظ مشتری ضروری است - نیاز شماره یک برای بیشتر مشاغل ، به ویژه شرکت های نوپا.

متأسفانه ، بازاریابی بسیار تخصصی است و گرچه بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک در ارائه محصولات و / یا خدمات به مشتریان خود سرآمد هستند ، اما آنها اغلب مهارت کمتری در بازاریابی دارند و توانایی خرید و فروش تمام وقت را ندارند.

یک مشاور بازاریابی مناسب برای کسب و کار شما باید دارای تخصص بالایی در صنعت شما باشد و بتواند ایده های تازه و همچنین توصیه های آزمایش شده و درست در مورد چگونگی توسعه استراتژی ها و کمپین ها را ارائه دهد.

مشاوران بازاریابی می توانند برای ایجاد و اجرای استراتژی های مبتنی بر:

اهداف کلی شما
محصولات یا خدمات شما ،
کاربران یا مشتریان هدف شما ،
نقش شرکت شما در رابطه با رقابت.
مشاوران همچنین می توانند از طریق فعالیتهایی از قبیل:

کمپین های رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر و غیره)
ایمیل را خفیف می کند
تبلیغات وب سایت و / یا وبلاگ
تبلیغات رادیویی یا رومه ای
اطلاعیه های مطبوعاتی
آگهی
سمینارها
حمایت های مالی خیریه
تبلیغ متقابل از طریق بازاریابی دوستان با مشاغل دیگر
خدمات حقوقی
داشتن یک وکیل تجارت خوب در صورت نیاز به وکالت ، در صورت مواجه شدن با شرایطی که شامل مسائل حقوقی پیچیده تری است یا ممکن است دارای مسئولیت باشد ، دارای ارزش خواهد بود ، از جمله:

توافق نامه های مشارکت پیچیده یا تخصیص سهام؛
پرونده های قضایی شامل شرکا ، مشتریان ، سهامداران یا کارمندان ؛
اقدامات حقوقی علیه سازمان های دولتی برای مشاغل شما برای مواردی مانند صدور مجوز ، اختلافات مالیاتی یا عدم رعایت مقررات.
قرارداد خرید یا املاک و مستغلات
علائم تجاری یا حقوق مالکیت معنوی ؛
قراردادهای حق رای دادن؛
فروش یا ادغام مشاغل خود ، یا خرید دارایی های مشاغل دیگر.
یک وکیل مشاغل کوچک معمولی یک متخصص عمومی است که می تواند مشکل شما را تجزیه و تحلیل کند و مشاوره ای محکم ارائه دهد یا در صورت وم شما را به شخصی که در یک زمینه خاص از قانون متخصص تر است ارجاع دهد.







تعمیر کولر گازی دوو

متن زیبا برای معرفی خود در مصاحبه

عوامل موثر بر هزینه سرویس آبگرمکن تهران

، ,های ,یک ,مشاغل ,ارائه ,انجام ,در مورد ,، از ,ممکن است ,می تواند ,شما را ,مشاور فناوری اطلاعات

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

همسفران نمایندگی آزادی Benita's info Michael's memory تیم تجاری بروکرینگ دیاموند Ivan's info tronorrenso Mechanic Science raatelbala brochourelka