محل تبلیغات شما
اکنون شخصیت های یک داستان کوتاه که دانش آموز شما جهانی باورپذیر خلق کرده است ، وقت آن رسیده است که آن را با شخصیت های باورپذیر پر کنید. در داستان های کوتاه مهم است که این جهانها بیش از حد توانایی مهارت دانش آموز نتوانند پرجمعیت باشند. در بیشتر موارد ، داستان های کوتاه معمولاً فقط به یک شخصیت اصلی و چند مورد دوم نیاز دارند. به داستان کوتاه بیشتر به عنوان یک محصول نمایشی در مقیاس کوچک در یک تئاتر محلی صمیمی فکر کنید تا یک فیلم پرفروش هالیوود در مقیاس بزرگ. شخصیت های بسیار زیاد فقط باعث ایجاد گیجی می شوند و با بوم به این اندازه از کار افتاده اند. ساده باش!

خلق شخصیت های باورپذیر اغلب یکی از جنبه های چالش برانگیز نوشتن روایت برای دانش آموزان است. خوشبختانه در اینجا چند کار وجود دارد که می توانیم برای کمک به دانش آموزان انجام دهیم. گاهی اوقات برای دانش آموزان مفید است که شخصیت های خود را بر اساس افراد واقعی که می شناسند ، الگو بگیرند. این می تواند باعث شود که چیزها کمی تخریب کنند و از تخیلات مالیات بگیرند. با این حال ، خواه اینگونه نباشد ، نوشتن شرح حال مختصری از پیش زمینه یا توصیف شخصیت از شخصیت ها در مورد ویژگی های شخصیتی می تواند یک فعالیت پیش نویس بسیار مفید باشد. دانش آموزان باید جزئیات دقیق شخصیت خود را در مورد جزئیات مورد توجه قرار دهند: چگونه راه می روند؟ آنها چه شکلی هستند؟ آیا آنها ویژگی متمایزی دارند؟ بینی کج؟ لنگ؟ بوی بد دهان؟ از جمله جزئیات کوچک مانند اینها شخصیت ها زنده می شوند و بنابراین باورپذیری دارند. دانش آموزان حتی می توانند تصاویر مجلات را برش دهند تا چهره آنها را نشان دهند و اجازه دهند تخیلاتشان بقیه جزئیات را پر کند.

دانش آموزان جوان تر ، اغلب ماهیت شخصیت های خود را به خواننده دیکته می کنند. برای اینکه دانش آموزان مهارت نوشتاری خود را بهبود ببخشند ، مهم است که بدانند چه زمانی باید از حالت داستان سرایی به حالت نمایش داستان تبدیل شوند. این امر به ویژه در مورد شخصیت درست است. دانش آموزان را ترغیب کنید تا شخصیت کاراکتر خود را از طریق آنچه انجام می دهند نشان دهند نه اینکه صرفاً با سخنرانی در مورد عیب ها و فضایل شخصیت شخصیت به خواننده ارائه دهند. این ممکن است جزئیات رله کوچکی در نحوه راه رفتن آنها باشد که یک ویژگی اصلی را نشان می دهد. به عنوان مثال ، شخصیتی که سر خود را به حالت آویزان و شانه خمیده و در حالی که از تماس چشمی اجتناب می کند راه می رود ، ترسو بوده و بدون ذکر یک بار کلمه مشخص شده است. این روشی بسیار هنری و خوش ساخت برای انجام کارها است و برای خواننده تحریک پذیری کمتری دارد. شخصیتی که پشت میز خانواده شام ​​می نشیند و بلافاصله چنگال خود را قاپ می زند و شروع به ریختن سیب زمینی کباب شده در دهان خود می کند قبل از اینکه شخص دیگری حتی موفق به نشستن شود ، گرایش به حرص و آزردگی را نشان داده است.

درک صفات شخصیت
باز هم ، در اینجا جا برای برخی از فعالیت های سرگرم کننده و سودآور پیش نویس ، وجود دارد. به دانشجویان لیستی از ویژگیهای شخصیت بدهید و از آنها بخواهید شخصیتی را توصیف کنند که بدون اینکه خود کلمه را به کار ببرد ، کاری را انجام دهد که این ویژگی را نشان دهد.

همچنین پرهیز از پر کردن صفت در اینجا مهم است. هنگام مشاهده دانشجویان ، پیش نویس اولیه صفحات پر کردن اغلب آشکار است. برای تربیت دانش آموز از این عادت ، صفتی را انتخاب کنید و از دانش آموز بخواهید جمله را برای نوشتن این صفت به جای گفتن ، بازنویسی کند.
مشکلی ندارید؟ بدون داستان! چرا و چه
جام مقدس معمولاً از طریق سفر آشکار می شود ، نه در یافته. چالش های خود را برای "خرید بیشتر" از خوانندگان خود به وضوح شناسایی و توضیح دهید
GRAIL مقدس به طور معمول در طول سفر کشف می شود ، نه در یافت. چالش های خود را به وضوح برای بزرگتر "خرید در" از خوانندگان خود شناسایی و توضیح دهید

این اغلب منطقه ای است که نویسندگان شاگرد بیشترین مشکل را با آن دارند. این مهم است که دانش آموزان درک کنند که بدون مشکل هیچ داستانی وجود ندارد. مشکل نیروی محرکه عمل است. معمولاً در یک داستان کوتاه ، مسئله حول آنچه شخصیت اصلی می خواهد اتفاق بیفتد یا در واقع می خواهد رخ ندهد ، متمرکز خواهد شد. این مانع است که باید بر آن غلبه کرد. در مبارزه برای غلبه بر این مانع است که حوادث اتفاق می افتد.

غالباً هنگامی که دانش آموز نیاز به مشکلی در داستان را درک می کند ، کار تکمیل شده او هنوز موفق نخواهد بود. این به این دلیل است که اغلب در زندگی مشکلات حل نشده باقی می مانند. موانع همیشه با موفقیت برطرف نمی شوند. دانشجویان این کار را انتخاب می کنند. ما اغلب با دوستان درمورد مشكلاتی صحبت می كنیم كه هرگز به طریقی یا به طرز رضایت بخشی برطرف نمی شوند و این را بعنوان بخشی از زندگی می پذیریم. به طور معمول در نوشتن داستان اینگونه نیست. این که آیا یک شخصیت با موفقیت بر مشکل خود غلبه می کند یا به طور قاطع در روند تلاش او خرد می شود به اندازه این واقعیت مهم نیست که بالاخره از یک راه یا راه دیگر حل شود.

یک تمرین عملی خوب برای اینکه دانش آموزان با این مسئله کنار بیایند این است که نسخه هایی از داستان را در اختیار آنها قرار دهید و از طریق بحث به آنها کمک کنید تا مشکل اصلی را تشخیص دهند. افسانه ها یا افسانه های معروف مانند سه خوک کوچک ، پسری که گرگ را گریه کرد ، سیندرلا و غیره برای این کار بسیار مناسب است.

اگرچه درست است که داستان ها اغلب بیش از یک مشکل دارند یا قهرمان یا قهرمان در اولین تلاش خود برای حل یک مشکل اساسی ناموفق است ، اما برای دانشجویان تازه کار و دانشجویان متوسط ​​بهتر است بر روی یک مسئله واحد تمرکز کنید ، به ویژه با توجه به دامنه داستان نویسی در این سطح با گذشت زمان دانش آموزان توانایی های خود را برای رسیدگی به طرح های پیچیده تر و نوشتن بر اساس آنها رشد می دهند.










تعمیر کولر گازی دوو

متن زیبا برای معرفی خود در مصاحبه

عوامل موثر بر هزینه سرویس آبگرمکن تهران

، ,شخصیت ,های ,دانش ,یک ,داستان ,دانش آموزان ,است که ,خود را ,شخصیت های ,دانش آموز

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

marriapugla confhacourtcy به خودم مربوط است شرکت فنی مهندسی نقش ترسیم آسمان سایت تخصصی آموزش تجارت بین الملل Miraculos-maricat flybsicanfoots آخرین اخبار واطلاعات کتابخانه امام صادق(ع)بابانظر اشعار احمد محمود امپراطور پلی کربنات-ورق دو جداره-نورگیر-پوشش سقف-سقف استخر