محل تبلیغات شما
اگر هنوز از ویژگی جستجوی صوتی دستگاه Android یا iOS استفاده می کنید ، موتورهای جستجو همچنان مرتبط هستند. اگر از Google برای تحقیق استفاده می کنید ، موتورهای جستجو همچنان می توانند برای بازاریابی محتوا استفاده شوند.

برخی از بازاریابان معتقدند که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مرده است. دلیل این باور: تبلیغات در شبکه های اجتماعی و برنامه های موبایلی بازاریابی محتوا را موثرتر می کند. آنها اعتقاد دارند که امروزه صرف هزینه در سئو ، هدر دادن است.

با این حال ، صنعت هنوز در حال رشد است. براساس SearchEngineLand ، تحقیقات انجام شده توسط Borrell Associated نشان می دهد که مشاغل حدود 65 میلیارد دلار برای فعالیت های SEM هزینه کرده اند. محققان خاطرنشان کردند که این صنعت می تواند تا سال 20 به 72 میلیارد دلار رشد کند. دلایل آنها شامل کاهش تبلیغات سنتی ، افزایش نگرش های بررسی واقعیت مخاطبان و تکنیک های پیچیده است.

سئو پیشرفته در آن مشخص است. StepEE Spencer از SearchEngineLand می نویسد که SEO یک "تغییر شکل" است. او درباره چگونگی تغییر آن در طول سالها می نویسد. سئو مدرن با بهینه سازی هدرها و متا تگ ها فاصله زیادی دارد. اکنون این موضوع در مورد نظارت بر "نهادها" یا کلمات کلیدی خاص موضوع و محتوای آموزنده است. اسپنسر همچنین اهمیت UX (که Google اندازه گیری می کند) را برجسته می کند.

وب سایت جستجوگرها

با ظهور و مشخصات فنی وب 2.0 ، SEO تغییر کرده است.

منبع: Slideshare

سئو در هر مشاغل نقشی حیاتی دارد. در سال 2009 ، بازاریاب جستجوی مارین به بهبود 20٪ درآمد کلی Century Novelty کمک کرد. تجارت و تدارکات مهمانی که در سال 1951 تأسیس شد ، پس از اجرای پروژه ، فضای جدیدی را به صورت آنلاین مشاهده كرد. بازاریاب جستجوی مارین بر روی ایجاد اهداف پیشنهادی کلمات کلیدی متمرکز شده است تا بودجه تبلیغاتی خود را به حداقل برساند و بازده سرمایه گذاری را به حداکثر برساند.

نمونه دیگری از موفقیت در جستجوگرها ، این پروژه Prime Visibility است (که اکنون با نام WPromote شناخته می شود). این شرکت با استفاده از محتوای هدفمند SEO و یک کمپین PPC برای به حداقل رساندن هزینه های پرداختی تبلیغات تبلیغاتی ، به Compass-Guard Security Systems کمک کرده تا فروش خود را بهبود بخشد. نتیجه تلاش های بازاریابی موتور جستجوی آنها در سال 2005 ، میزان مشاهده محتوا را 79.4 درصد افزایش داد. سایت تجاری هر ماه 278 کلیک دکمه CTA داشته است که منجر به افزایش موثر آنها می شود.

هرگز قدرت یک آژانس سئو معتبر را که می خواهد نتایج عالی ارائه دهد دست کم نگیرید. اگر به دنبال یکی از آنها هستید ، باید حتماً این پنج ویژگی را یادداشت کنید.
پنج ویژگی یک آژانس جستجوگر SEO قابل اعتماد
1. ارزیابی آنها را ارزیابی کنید
بیشتر سایت های سئو سایت از شما می خواهند ایمیل و علاقه خود را برای تعیین وقت ملاقات رایگان ارسال کنید. غوطه ور شوید ثبت نام کنید و منتظر مکاتبه آنها باشید. خبرنگار آنلاین آنها از طریق ایمیل برای جزئیات کسب و کار ، عملکرد و اهداف SEO از شما می خواهد. مشاوره رایگان ، دقیقاً مانند موارد واقعی ، زمان بر است. خبرنگار ممکن است اطلاعات بیشتری را بخواهد. بخاطر بسپارید که موارد ظریفی را که برای تجارت شما ضروری است فراهم نکنید.

پس از اینکه پیشنهادی نهایی و نقل قول به شما ارائه دادند ، ارزیابی آنها را ارزیابی کنید. از شرکت بخواهید که چگونه آنها به نقاط عطف و روش ها رسیده اند. از آنها بپرسید که چرا آنها به شدت در مورد استفاده از روش های ذکر شده احساس می کنند؟ سرانجام ، از آنها س questionال کنید که چگونه نتایج پیش بینی شده را اندازه گیری کرده اند.

اگر می خواهید یک تصمیم آگاهانه بگیرید ، پس باید از قیمت های رایگان سایر چشم اندازها نیز استفاده کنید. ممکن است کمی منتظر بماند تا هر ارزیابی. با این حال ، ارزش آن را خواهد داشت زیرا یک تصمیم آگاهانه و پشتیبان داده ، باعث صرفه جویی قابل توجهی در وقت و هزینه کسب و کار شما خواهد شد. می توانید یک نقل قول رایگان در اینجا داشته باشید.

شرکت سهامی-ابزار

اگر تمایل دارند ، از صحت ابزار ابزارشان نیز س askال کنید.

منبع: Backlinko

2. معیارهای عملکرد تضمین شده (و تحقق یافته)
آژانس های معتبر سئو می خواهند واقعاً به شما کمک کنند. ممکن است احمقانه به نظر برسد که نسخه ای را که در مورد علاقه آنها به داده ها ، تجزیه و تحلیل و دیدن رشد صحبت می کند ، باور کنید. با این حال ، برخی از بنگاه ها صادقانه احساس می کنند که هدف آنها موجود است.

این شرکت ها معیارهای واقع بینانه ای را که می توانند برای تجارت شما بدست آورند می دانند. آژانس های معتبر باید اهداف شما را برای کمپین SEO ، بازه زمانی که انتظار دارید انجام شود و بودجه ای که برای اجرای آن در نظر گرفته اید بدانند. شما چندین جلسه با آنها خواهید داشت. هدف این تعاملات تنظیم معیارهای معینی برای دستیابی به اهداف شما در یک بازه زمانی و بودجه واقعی است.

شرکت های معتبر در مورد نوع سبک بازاریابی دیجیتال که برای شرکت مناسب است به شما مشاوره می دهند. آنها می توانند پیش نویس هایی برای برنامه های ایده آل و واقع گرایانه ایجاد کنند تا تفاوت بین بازه های زمانی و بودجه را به شما نشان دهند. نمایندگی های جستجوگرها که می توانید به آنها وابسته باشید هرگز بدون تأیید شما هیچ پروژه ای را شروع نمی کنند. آنها همچنین تمام معیارهای توافق شده ای را که قصد دارند برای تجارت شما ارائه دهند ، در قرارداد گنجانده اند.

3. سالها تجربه
یک شرکت سئو که سالهاست در این صنعت فعالیت می کند واقعاً چشمگیر به نظر می رسد. بازاریابی دیجیتال به عنوان یک کل یک محیط مداوم در حال تغییر است. برای زنده ماندن یک سال شرکت باید خدمات عالی به مشتریان قبلی خود ارائه دهند. با این حال ، مطمئن شوید که روش های آنها را مشاهده کرده و ارزیابی آنها را ارزیابی کنید (همانطور که قبلا ذکر شد). اگر این کار را انجام دهید ، می توانید دعوت خود را به حداکثر برسانیدبرآورد در این شرکت های با سابقه

4. نمونه کارها
اگر یک شرکت سئو به شدت به شما پاسخ می دهد ، می خواهد به یکی از این دو مورد دست یابد. ممکن است بخواهد خدمات آنها را گسترش دهد و با شما بیاموزد. همچنین ممکن است این شرکت اعتماد به نفس داشته باشد زیرا پرونده های مشابه شما را مورد رسیدگی قرار داده است. می توانید با پرسیدن نمونه کارهای موردی از آنها به این س questionال پاسخ دهید.

برخی از شرکت ها این مطالعات موردی را در سایت خود منتشر می کنند. برخی از شرکت ها می توانند آنها را به صورت دیجیتالی برای مرجع شما ارسال کنند. اطمینان حاصل کنید که مطالعات و خدمات ارائه شده مشابه یا مرتبط با صنعت خود را در اولویت قرار دهید.

اگر نمونه کارها آنها اطلاعاتی و بسته بندی شده باشد ، برای ارزیابی شما مفیدتر خواهد بود. نقاط عطف تعیین شده و نتایج را یادداشت کنید. ببینید آیا آنها به این اهداف رسیده اند یا خیر. بعد ، فاصله زمانی بین هر روش اجرا شده و رسیدن به هدف را بررسی کنید. این جزئیات کوچک به شما کمک می کند تا در استفاده از خدمات شرکت تصمیم آگاهانه بگیرید. در همین حال ، در صورت تمایل ، کارهای قبلی ما را در اینجا بررسی کنید.

5. بازخورد از مشاغل معتمد یا مشابه شما
یک شرکت معتبر سئو می تواند شما را به مشتریانی که به آنها خدمات ارائه می دهند ، هدایت کند. در صفحات آنها می توانید لیستی از بازخورد مشتری را نیز پیدا کنید. بیشتر این موارد مثبت خواهد بود. می توانید به آژانس ایمیل بزنید و از آنها بخواهید مرجع شما را به مشتریان ارائه دهند. برای صنایعی که مشابه صنعت شما هستند منابع را در اولویت قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که درمورد پروژه مشتری ارجاع شده از او سال کنید. از آنها بخواهید نگرش شرکت را توصیف کنند. در مورد زمانبندی و فرکانسهای دستیابی به نقطه عطف بحث کنید. در مورد سیستم کلی کار و تدارکات شرکت س Askال کنید. هرچه پاسخ های آنها بیشتر آموزنده باشد ، دانستن اینکه شرکت SEO قابل اطمینان است یا خیر ، آسان تر است.

بسته بندی کردن
SEO صنعتی است که طی چند سال آینده بزرگتر از قد و قواره فعلی خود خواهد بود. شبکه های اجتماعی ، موتورهای جستجوگر محور و برنامه های کاربردی ممکن است به بازارهای خاصی حمله کنند. با این حال ، کاربران همچنان در مورد تحقیقات خاص ادامه خواهند داد و موتورهای جستجو برای انجام این کار بسیار حیاتی هستند.

شما برای کمک به محتوا و تبلیغات خود در بالای صفحات نتایج به یک شرکت جستجوگر SEO نیاز دارید. برون سپاری کمپین های SEM برای تجارت شما بهتر خواهد بود. داشتن تیم اختصاص داده شده به این کار صرف وقت و صرفه جویی در مصرف منابع است تا داشتن معادل داخلی.



shorturl.at/ehGNT

https://bit.ly/36NMp7q





تعمیر کولر گازی دوو

متن زیبا برای معرفی خود در مصاحبه

عوامل موثر بر هزینه سرویس آبگرمکن تهران

، ,های ,شرکت ,یک ,seo ,سئو ,را به ,در مورد ,می کند ,آنها را ,می توانید ,تصمیم آگاهانه بگیرید ,بازاریاب جستجوی مارین ,موتورهای جستجو همچنان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

چکامه بر دوش tiosodeles تبلیغات اینترنتی | بازاریابی اینترنتی کنگره60...(شعبه حر) lavazemezanashoie یادگیری و موفقیت داستانک floworacta فروشگاه آنلاین ساینو